 |
|
|
Manažérske zručnosti
|
|
|
Zručnosti zvládania konfliktných situácií |
|
|
v práci a dôležitosť tímovej práce |
|
Termín: na dotaz |
|
|
Lektor: špecialista z praxe |
|
|
Miesto konania: Bratislava, Slovensko |
|
|
Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia |
|
|
i |
i9:00 - 16:00 tréning |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
Na tomto tréningu účastník zistí ako vie zvládať konfliktné situácie a ako sa môže naučiť im predísť. Prečo vlastne konfliktné situácie vznikajú. Ďalej zistí prečo je nevyhnutná tímová práca. Zistí aký je on sám tímový hráč a aká by mala byť efektívna komunikácia v tíme. |
|
|
Cieľová skupina:
Tréning je určený manažérom, finančným manažérom, obchodným manažérom, ekonómom. |
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
- Asertivita – pojem, práva, techniky, spätná väzba, spôsobilosti, výsledky asertivity.
- Asertívna v.s. efektívna komunikácia ako predpoklad fungovania všetkých procesov v tíme.
- Konflikty – pozitívne a negatívne dôsledky konfliktov.
- Spôsoby riešenia konfliktov – identifikácia vlastného štýlu riešenia konfliktov.
- Stratégie správania sa pri konfliktoch. Riadenie konfliktov.
- Problémové situácie – riešenie prípadových štúdií.
- Modelové situácie – hranie rolí s podporou videotechniky.
- Tímové role, dôležitosť tímovej práce.
- Efektívna komunikácia v tíme.
|
|
|
|
|
|
Študijný materiál:
|
|
- Každý účastník dostane pracovné materiály autorsky spracované lektorom.
|
|
|
|
|
Variabilný symbol: |
|
|
Cena: dohodou |
|
|
|
|
|