|
|
|
Manažérske zručnosti
|
|
|
Zručnosti vyjednávania, ovplyvňovania |
|
|
a dosahovania dohody |
|
Termín: podľa dohody |
|
|
Lektor: s dlhodobými skúsenosťami z praxe |
|
|
Miesto konania: podľa dohody |
|
|
Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia |
|
|
i |
i9:00 - 16:00 tréning |
|
|
|
Cieľ vzdelávania: |
|
|
Identifikáciou svojich silných stránok voliť optimálny model jednania a vyjednávania so spolupracovníkmi a partnermi. |
|
|
Po skončení modulu manažéri budú: |
|
|
- Oboznámení s používaním techniky vyjednávania ako formy spolupráce a dosahovania dohody so spolupracovníkmi, či partnerom.
- Mať natrénované základné zručnosti pre vyjednávanie, a to zručnosti kladenia otázok, aktívneho počúvania a čítania „reči tela“.
- Schopní voliť efektívne stratégie a taktiky vyjednávania a ovplyvňovania iných ľudí.
- Mať praktickú skúsenosť z vyjednávania v modelovej situácii.
| |
|
Cieľová skupina:
Ekonómovia, podnikatelia, manažéri. |
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
- Sebapoznávanie - zameranie pri jednaní s ľuďmi: súťaženie - spolupráca.
- Dojednávanie - dohodovanie - vyjednávanie.
- Spôsoby komunikácie pri nátlakových a súperivých ľuďoch.
- Využívanie poznatkov komunikácie - verbálna, neverbálna, asertívna komunikácia / relevantné asertívne techniky.
- Stratégie vyjednávania (V-P, P-P, P-V, V-V), výhody, nevýhody, situácie pre ich využitie.
- Persuázia - ovplyvňovanie (faktory, predpoklady, uplatňovanie metód, argumentácia, úspešnosť v jednaní a vyjednávaní).
- Modelové situácie na rozvoj zručností – videotréning.
|
|
|
METÓDY: |
|
|
Autodiagnostika, teoretické vstupy, hranie rolí, tréning zručností vyjednávania, analýza modelových situácií na základe videonahrávky, skupinové a individuálne metódy spätnej väzby.Ekonómovia, podnikatelia, manažéri. | |
|
|
|
|
Študijný materiál:
|
|
Každý účastník dostane pracovné materiály autorsky spracované lektorom. |
|
|
|
|
Variabilný symbol: |
|
|
Cena: dohodou |
|
|
|
|
|