 |
|
|
Akadémia controllingu
|
|
Online : Modul E - dĺžka trvania 1 deň |
Profesionálny controller a marketingové |
|
|
analýzy |
|
Termíny: 18.2.2025 |
|
|
Lektori: špecialisti z praxe |
|
|
Miesto konania: Online |
|
|
Časový harmonogram: 8:50 - 9:00 registrácia |
|
|
i |
i9:00 - 10:30 seminár |
|
|
|
i |
i10:30 - 10:45 prestávka |
|
|
|
i |
i10:45 - 12:00 seminár |
|
|
|
i |
i12:00 - 12:45 obed |
|
|
|
i |
i12:45 - 14:20 seminár |
|
|
|
i |
i14:20 - 15:00 diskusia |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
Online školenie Profesionálny controller je najkomplexnejšie vzdelávanie controllingu u nás. Školenie vychádza z 30 ročných praktických skúseností lektorov pri zavádzaní controllignu vo firmách. Cieľom online školenia je komplexné vzdelávanie pre záujemcov o controlling vo firme. Našim cieľom je, aby účastníci školenia po jeho absolvovaní poznali základné princípy efektívneho riadenia firmy, finančné pojmy, orientovali sa v účtovných výkazoch a využívali získané finančné a ekonomické informácie v praxi. Online školenie je možne absolvovať len z vybranými modulmi. |
|
|
Cieľová skupina:
Školenie je určené finančným analytikom a nefinančným manažérom na strednom a vrcholovom stupni riadenia, ktorí sa zaoberajú finančnou a kapitálovou stabilitou firmy, obchodnou stratégiou a identifikáciou faktorov finančných porúch a rizík podnikateľských aktivít. |
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
- Systém marketingového controllingu, nástroje a procesy vo firme.
- Tvorba marketingovej koncepcie z pohľadu controllingu.
- Marketingový plán a jeho štruktúra.
- Východisková situácia - analýza súčasného stavu (analýza súčasného stavu podniku, trhu, finančná a ekonomická analýza, analýza vývoja tržieb, podiel na trhu, kritické faktory úspešnosti, metóda BCG a GE, výskum a výber cieľových trhov, ABC – analýzy, SWOT, hodnotenie príležitostí, ohrození a obchodu, hodnotenie rizík a bilančná analýza.
- Stanovovanie cieľov v marketingovom marketingovom controllingu.
- Navrhovanie stratégií, Cena a cenová politika. Postup stanovenia ceny. Stanovenie cieľa cenovej politiky. Určovanie dopytu. Určovanie nákladov.
- Organizovanie, uskutočňovanie a kontrolovanie. Rozpočtovanie marketingových činnosti. Organizácia podniku.
- Marketingový informačný systém ako súčasť controllingového systému.
- Tvorba stratégie marketingovej komunikácie
- Zhodnotenie a kontrola marketingového plánu ako nástroja pre marketingový controlling.
|
|
|
Profil absolventa: Účastníci na konci kurzu budú: |
|
|
- rozumieť stanovaniu cieľov v marketingovom controllingu.
- porozumejú marketingovému plánu a jeho štruktúre.
- vedieť pripraviť analýzu stavu podniku, trhu cez metódy ABC –analýzy, SWOT, hodnotenie rizík.
- vedieť navrhovať marketingové stratégie.
- vedieť organizovanie, uskutočňovanie a kontrolovanie, rozpočtovanie marketingových činností v podniku
- vedieť zhodnotiť marketingový plán.
|
|
|
Prínos:
iÚčastníci si rozšíria vedomosti controllingu a marketingových analýzach. Bližšie sa oboznámia s modernými postupmi v oblasti , marketingu. |
|
|
Ďalšie informácie:
Ako účastník školenia získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní.. |
|
|
Študijný materiál:
Každý účastník dostane pracovné materiály autorsky spracované lektorom. Súčasťou pracovných materiálov je teoretický základ a praktické príklady na riešenie. |
|
|
Variabilný symbol: 18022025 |
|
|
Cena za modul E - 1 deň: 240-Eur s DPH ( 200,- Eur bez DPH ) |
|