|
|
|
Akadémia controllingu
|
|
Online : Dĺžka trvania 3 dni |
Produktový manažér |
|
|
|
|
Termíny: 15.10. - 22..10- - 29.10.2024 |
|
|
Lektori: špecialisti z praxe |
|
|
Miesto konania: Online |
|
|
Časový harmonogram: 8:50 - 9:00 registrácia |
|
|
i |
i9:00 - 10:30 seminár |
|
|
|
i |
i10:30 - 10:45 prestávka |
|
|
|
i |
i10:45 - 12:00 seminár |
|
|
|
i |
i12:00 - 12:45 obed |
|
|
|
i |
i12:45 - 14:20 seminár |
|
|
|
i |
i14:20 - 15:00 diskusia |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
Cieľom seminára je zdokonaliť zručnosti účastníkov v oblasti produktového manažmentu. Obsahom vzdelávanie je porozumieť práci produktového manažéra v nadväznosti na tvorbu a fungovanie samotného systému produktového manažmentu a interpretáciu výsledkov v podniku. Vzdelávanie prebieha na vzorovej databáze dát vhodných pre potreby manažérskeho vzdelávanie pre profesiu produktového manažéra. Cieľom je naučiť účastníkov nielen tvoriť systémy produktového manažmentu, ale aj porozumieť jeho väzbám a rôznym interpretáciám výsledkov v kontexte celej organizácie. Vychádzame z toho, že nie je dôležité poznať len aktuálny stav, ale vedieť ho aj plánovať a preto osobitná časť je venovaná tvorbe plánov predaja v nadväznosti na plány výroby, nákupu a kalkulácie prác na produkte. Po absolvovaní seminára budú účastníci schopní vytvoriť si nielen vlastný systém produktového manažmentu, ale budú ho vedieť aplikovať v rôznych typoch spoločností podľa rôznych požiadaviek manažmentu organizácie. Seminár je svojim obsahom jedinečný a má v seba dlhoročné know-how lektora, ktorý ho získal viac než 30 ročnou praxou. |
|
|
Cieľová skupina:
Kurz je určený pre produktových manažérov, pracovníkov v odbyte, marketingu, ako aj manažérov na všetkých stupňoch riadenia, controllérov, majiteľov podnikov, TOP manažment, a ostatných pracovníkov, ktorých chcú efektívne riadiť ziskovosť produktov a optimalizovať náklady . |
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
- Funkcie a obsah produktového manažmentu v podniku.
- Analýza zdrojov dát a tvorba vstupov pre produktový manažment.
- Analýza dopytu a podielu na trhu.
- Analýza životného cyklu produktov a jej dopad na ekonomiku a marketingové rozhodnutia.
- Vytvorenie plánu predaja podľa produktov a jeho väzby na finančný plán.
- Zostavenie reportingov a dashboardov pre produktové analýzy a plánovanie.
- Manažérske sledovanie výsledkov produktu vo vzťahu ku zákazníkom na báze krycích príspevkov
- CVP analýza a mnohoproduktová analýza. Tvorba cenovej politiky a marketingové ceny.
|
|
|
Profil absolventa: Účastníci na konci kurzu budú: |
|
|
- rozumieť podstate produktového manažmentu a ovládať postupy jeho tvorby.
- vedieť analyzovať výsledky podľa produktov na báze výnosov a nákladov z rôznych uhlov pohľadu.
- poznať postupy tvorby systému produktového manažmentu a naučia sa ich používať v praxi.
- porozumejú podstate fixných a variabilných nákladov a výpočtu krycieho príspevku u produktov.
- budú vedieť používať portfóliové metódy pri produktovej a trhovej analýze
- naučia sa tvoriť kalkulácie UVN, manažérske kalkulácie a kalkulácie založené na procesoch z pohľadu produktového manažmentu
- analyzovať potenciálne problémy v ziskovosti produktov a rozloženie ich nákladovej štruktúry.
|
|
|
Prínos:
iÚčastníci si rozšíria vedomosti v oblasti produktového manažmentu a produktových analýz. Naučia sa ich efektívne používať v práci pri riešení rôznych problémov v tejto oblasti. Budú vedieť ako pristupovať k riešeniu problémov v oblasti ziskovosti produktov a vedieť ju aktívne ovplyvňovať. V rámci kurzu sa môžu rekvalifikovať na profesiu produktový manažér. |
|
|
Ďalšie informácie:
Ako účastník školenia získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní.. |
|
|
Študijný materiál:
Študijný materiál a kniha Produktový manažment + softvérová podpora. |
|
|
Variabilný symbol: 15102024 |
|
|
Cena za 2 dni: 720-Eur s DPH ( 600,- Eur bez DPH ) |
|