Home Contact us Site Map  
Mentis Fotka
 
   

odrazkaAkadémia controllingu

  Online : Dĺžka trvania 3 dni
odrazkaProduktový manažér
odrazka

Termíny: 15.10. - 22..10- - 29.10.2024

 

Lektori: špecialisti z praxe

 

Miesto konania: Online

 


Časový harmonogram: 8:50 - 9:00 registrácia  

i

i9:00 - 10:30 seminár    

i

i10:30 - 10:45 prestávka    

i

i10:45 - 12:00 seminár    

i

i12:00 - 12:45 obed    

i

i12:45 - 14:20 seminár    

i

i14:20 - 15:00 diskusia    


Cieľ vzdelávania:
Cieľom seminára je zdokonaliť zručnosti účastníkov v oblasti produktového manažmentu. Obsahom vzdelávanie je porozumieť práci produktového manažéra v nadväznosti na tvorbu a fungovanie samotného systému produktového manažmentu a interpretáciu výsledkov v podniku. Vzdelávanie prebieha na vzorovej databáze dát vhodných pre potreby manažérskeho vzdelávanie pre profesiu produktového manažéra. Cieľom je naučiť účastníkov nielen tvoriť systémy produktového manažmentu, ale aj porozumieť jeho väzbám a rôznym interpretáciám výsledkov v kontexte celej organizácie. Vychádzame z toho, že nie je dôležité poznať len aktuálny stav, ale vedieť ho aj plánovať a preto osobitná časť je venovaná tvorbe plánov predaja v nadväznosti na plány výroby, nákupu a kalkulácie prác na produkte. Po absolvovaní seminára budú účastníci schopní vytvoriť si nielen vlastný systém produktového manažmentu, ale budú ho vedieť aplikovať v rôznych typoch spoločností podľa rôznych požiadaviek manažmentu organizácie. Seminár je svojim obsahom jedinečný a má v seba dlhoročné know-how lektora, ktorý ho získal viac než 30 ročnou praxou.

 


Cieľová skupina:
Kurz je určený pre produktových manažérov, pracovníkov v odbyte, marketingu, ako aj manažérov na všetkých stupňoch riadenia, controllérov, majiteľov podnikov, TOP manažment, a ostatných pracovníkov, ktorých chcú efektívne riadiť ziskovosť produktov a optimalizovať náklady .

 


Obsah / program prednášky:  


  • Funkcie a obsah produktového manažmentu v podniku.
  • Analýza zdrojov dát a tvorba vstupov pre produktový manažment.
  • Analýza dopytu a podielu na trhu.
  • Analýza životného cyklu produktov a jej dopad na ekonomiku a marketingové rozhodnutia.
  • Vytvorenie plánu predaja podľa produktov a jeho väzby na finančný plán.
  • Zostavenie reportingov a dashboardov pre produktové analýzy a plánovanie.
  • Manažérske sledovanie výsledkov produktu vo vzťahu ku zákazníkom na báze krycích príspevkov
  • CVP analýza a mnohoproduktová analýza. Tvorba cenovej politiky a marketingové ceny.
 


Profil absolventa: Účastníci na konci kurzu budú:  


  • rozumieť podstate produktového manažmentu a ovládať postupy jeho tvorby.
  • vedieť analyzovať výsledky podľa produktov na báze výnosov a nákladov z rôznych uhlov pohľadu.
  • poznať postupy tvorby systému produktového manažmentu a naučia sa ich používať v praxi.
  • porozumejú podstate fixných a variabilných nákladov a výpočtu krycieho príspevku u produktov.
  • budú vedieť používať portfóliové metódy pri produktovej a trhovej analýze
  • naučia sa tvoriť kalkulácie UVN, manažérske kalkulácie a kalkulácie založené na procesoch z pohľadu produktového manažmentu
  • analyzovať potenciálne problémy v ziskovosti produktov a rozloženie ich nákladovej štruktúry.
 


Prínos:
iÚčastníci si rozšíria vedomosti v oblasti produktového manažmentu a produktových analýz.  Naučia sa ich efektívne používať v práci pri riešení rôznych problémov v tejto oblasti. Budú vedieť ako pristupovať k riešeniu problémov v oblasti ziskovosti produktov a vedieť ju aktívne ovplyvňovať.  V rámci kurzu sa môžu rekvalifikovať na profesiu produktový manažér.

 


Ďalšie informácie:
Ako účastník školenia získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní..

 


Študijný materiál:
Študijný materiál a kniha Produktový manažment + softvérová podpora.

 


Variabilný symbol: 15102024  


Cena za 2 dni: 720-Eur s DPH ( 600,- Eur bez DPH )  
Google AdSense
a
 
 
 
Registráciou získate prístup
k najnovším informáciám