|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manažérske zručnosti
|
|
|
Naučte sa rokovať |
|
|
maximalizujte možnosť úspechu v rokovaní |
|
Termín: na dotaz |
|
|
Lektor: so skusenosťami z praxe |
|
|
Miesto konania: Bratislava, Slovensko |
|
|
Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia |
|
|
i |
i9:00 - 16:00 kurz |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
Potrebujete naozaj zvládnuť obchodné rokovanie v jeho komplexnosti?
Využite možnosť, ktorú vám ponúkame spolu so zárukou, že tentoraz nebudete mať dôvod svoju voľbu ľutovať.
|
|
|
Cieľová skupina:
Seminár je určený tým, ktorí pri výkone svojej práce komunikujú s klientmi v obchodnom styku, podnikateľom, manažérom, právnikom, ekonómom vo výkonných a riadiacich funkciách.
Absolvovanie kurzu a štúdium poskytnutých materiálov v elektronickej podobe vás priblíži úrovni profesionálnych obchodníkov a prehĺbi vaše schopnosti úspešne sa pripraviť na obchodné rokovanie. |
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
- Interdisciplinárny a komplexný pohľad na obchodné rokovanie
- čo ovplyvňuje obchodné rokovanie (psychológia, komunikácia, sociológia...)
- definície a ciele obchodného rokovania
- povaha OR (konfliktná, nekonfliktná, súťaživá...)
- typológia OR
- stratégia, taktika, technika, prostriedky OR
- fázy obchodného rokovania
- ako sa pripraviť na OR (oblasti a spôsoby prípravy)
- poznávanie partnera, sebapoznávanie, sebahodnotenie, sebakontrola...
- čo odlišuje profesionálneho negociátora od priemerného
- pravidlá správania sa, metódy ovplyvňovania partnera
- námietky – ich identifikácia a správne reakcie na ne
- predchádzať konfliktom a ako ich riešiť
- nebezpečné pocity obchodníka a ako bojovať proti ich prejavom
- predajné, rokovacie, uzatváracie techniky
- využitie komunikácie v obchodnom rokovaní
- duševná hygiena pre obchodníka – predchádzanie problémom
- zvláštnosti rokovania so zahraničnými partnermi (kritériá pre odlíšenie kultúr, rokovacie štýly).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Študijný materiál:
|
|
Každý účastník dostane pracovné materiály autorsky spracované lektorom. |
|
|
|
|
Variabilný symbol: |
|
|
Cena: dohodou |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|