|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ekonomika manažéra
|
|
|
Ekonomika a riadenie výkonnosti firmy |
|
|
|
Termín: podľa dohody |
|
|
Lektor: s dlhoročnou praxou |
|
|
Miesto konania: Bratislava, Slovensko |
|
|
Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia |
|
|
i |
i9:00 - 16:00 seminár |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
Seminár je zameraný na trendovú a progresívnu metódu BPM (Business Perfomance Management), princípy, fungovanie, CRM – filozofiu zákaznícky orientovanej firmy, podporu predaja, kvalitu pracovníkov prvej línie, SRM – riadenie vzťahov s dodávateľmi. |
|
|
Cieľová skupina:
Vrcholový manažment. |
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
- Marketing a odbyt – vzájomné súvislosti a prepojenosť týchto subsystémov, marketingové riadenie, inovácie – invencie a kvalita, charakteristika nástrojov marketingu.
|
|
|
- Produkty, životný cyklus produktu – analýza, plánovanie a vyhodnocovanie, portfólio produktov a jeho vyhodnocovanie, cena a cenová politika.
- BCG, GE, ABC. BPM (Business Perfomance Management), princípy, fungovanie a možnosti využitia poznatkov BPM v praxi.
- Krycie príspevky v riadení predaja a ziskovosť zákazníkov. Rentabilita zákazníkov, trhov a produktov – výpočty a analýzy.
- Využitie produkčných cyklov v tomto procese. CRM – filozofia zákaznícky orientovanej firmy, podpora predaja, kvalita pracovníkov prvej línie, riadenie vzťahov s dodávateľmi. CRM systémy.
- Postup stanovenia ceny, tvorba cien z pohľadu marketingu a výber konečnej ceny, minimálna cena, distribúcia, nástroje marketingovej komunikácie.
- Propagácia a reklama, výdaje na reklamu, podpora predaja – portfólio komunikačných aktivít so zameraním na rast tržieb a posilnenie imidžu spoločnosti.
- Marketingový plán v procese zákaznícky orientovanej firmy, analytická časť plánu, zber a vyhodnocovanie marketingových informácií pre potreby riadenia, hodnotenie úspešnosti firmy a jej obchodov, SWOT analýza, STEP faktory, PIMS analýza. Analýza trhových príležitostí, výpočet podielu na trhu, konkurencieschopnosť podniku, ciele firmy – finančné, ekonomické, marketingové, personálne a iné.
- Návrh a voľba stratégií, plán predaja a jeho optimalizácia.
- Väzby na podnikateľský plán – marketingový plán – finančný plán.
- Marketingový controlling a zisťovanie spokojnosti zákazníka, kľúčové ukazovatele zákazníckej perspektívy, udržanie a získavanie nových zákazníkov, rentabilita a ziskovosť zákazníka.
- Výkonové ukazovatele zákazníckej perspektívy, zákaznícka perspektíva ako dôležitá súčasť strategického riadenia firmy.
- Controlling v odbyte, jeho úlohy a využitie v riadení firmy.
- Kredit manažment a riadenie vzťahov so zákazníkmi.
|
|
|
Študijný materiál:
Seminárny materiál + CD s príkladmi |
|
|
Variabilný symbol: |
|
|
Cena: dohodou |
|
|
Cena: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|