|
|
|
Komunikačné zručnosti
|
|
|
Ako vymyslieť a zrealizovať efektívny |
|
|
marketing |
|
Termín: na dotaz |
|
|
Lektor: so skusenosťami z praxe |
|
|
Miesto konania: Bratislava |
|
|
Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia |
|
|
i |
i 9:00 - 16:00 kurz |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
Zoznámiť účastníkov so základmi moderného marketingu, ako funguje, ako ho chápať a predovšetkým, ako ho efektívne aplikovať. Marketingových metód a prístupov je veľa, v rámci tohto školenia však bude daná prednosť tým metódam, ktoré sa najviac hodia pre Váš projekt / službu alebo produkt. Ide o veľmi praktické školenie, z ktorého si odnesiete veľa výstupov. |
|
|
Cieľová skupina:
Pre všetkých, ktorí potrebujú praktické znalosti o marketingu pre svoju prácu a projekty. |
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
- Základy marketingu (úvod do marketingu, etapy historického vývoja ich vplyv na dnešný marketing firiem ...)
- Marketingový prieskum (čo je to, čo obnáša, metódy, marketingové prostredie ...)
- Marketingová komunikácia (spolupráca medzi marketingom a obchodom, public relations, podpora predaja ...)
- Komunikácia so zákazníkmi (domácimi i zahraničnými ...)
- Písanie PR článku
- Súčasťou sú praktické cvičenia vo dvojiciach alebo v skupine, návrhy a úprava marketingových stratégií apod.
|
|
|
|
|
|
Súčasťou sú praktické cvičenia vo dvojiciach alebo v skupine, návrhy a úprava marketingových stratégií apod. |
|
|
|
|
|
Študijný materiál:
|
|
|
|
Variabilný symbol: |
|
|
Cena: 510,- € vrátane 20% DPH ( 425,- € bez DPH ) |
|
|
Jazyk školenia: čeština, angličtina |
|
|
Rozsah: 2 dni |
|