|
|
|
Komunikačné zručnosti
|
|
|
Ako sa naučiť dokonale rokovať |
|
|
a hovoriť s ľuďmi |
|
Termín: na dotaz |
|
|
Lektor: so skusenosťami z praxe. |
|
|
Miesto konania: Bratislava |
|
|
Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia |
|
|
i |
i 9:00 - 16:00 kurz |
|
|
|
Cieľ vzdelávania:
Po absolvovaní tohto kurzu budete vedieť bez problémov nadviazať kontakt s neznámym človekom, budete disponovať väčšou sebadôverou. Naučíte sa nielen hovoriť s ľuďmi, oslovovať ich, ale i rozpoznať, čo ich motivuje.
Praktické školenie, ktorého cieľom je naučiť účastníkov rokovať s každým typom človeka. |
|
|
Cieľová skupina:
Školenie je určené všetkým:
- pracovníkom, ktorí pri svojej práci komunikujú s ľuďmi
- zamestnancom callcenter, zákazníckych služieb, štátnym zamestnancom a pod.
- všetkým, ktorí sa chcú naučiť dobre a efektívne komunikovať s ľuďmi
|
|
|
Obsah / program prednášky: |
|
|
- Analýza Vášho komunikačného štýlu, dobrých a zlých návykov
- Typológia pováh a osobností, ich prejavy v medziľudskej komunikácii
- Základy oslovovania klientov, vrátane nácviku
- Nácvik bežných i špecifických situácií v rokovaní s klientom
- Techniky budovania vzťahov s klientom
- Dôvera, ako ju budovať a udržiavať
- Dosahovanie zhodného názoru
- Uzatvorenie predaja a zvládanie zložitých otázok
- Nácvik doťahovania a uzatváranie obchodného rokovania
|
|
|
|
|
|
Súčasťou sú praktické cvičenia vo dvojiciach alebo v skupine. |
|
|
|
|
|
Študijný materiál:
|
|
|
|
Variabilný symbol: 42016 |
|
|
Cena: 300,- € vrátane 20% DPH ( 250,- € bez DPH ) |
|
|
Jazyk školenia: čeština, angličtina |
|
|
Rozsah: 1 deň |
|