Home Contact us Site Map  
Mentis Fotka
 
   

odrazkaAkadémia controllingu

   
odrazkaMarketing firmy
odrazkav čase turbulencii a krízy

Termín: 24.10.2014

 

Lektor: špecialista z praxe

 

Miesto konania: Bratislava, Slovensko

 


Časový harmonogram: 8:30 - 9:00 prezentácia  

i

i9:00 - 16:30 kurz    


Cieľ vzdelávania:
Trhy sa neustále menia, ale marketing ako vedný odbor sa voči ním nevyvíja rovnakou rýchlosťou. Často marketingová prax predbieha teóriu. Preto sa tento kurz nezaoberá len tradičným marketingom, ale aj niektorými z najdôležitejších medzier, ktoré v tradičnom marketingu chýbajú. Zachytáva tiež celý rad inovácii, ponúka čerstvé myšlienky inšpirované modernými riešeniami v marketingu rozhodovania.

 


Cieľová skupina:
Tento kurz je určený predovšetkým marketingovým manažérom a podnikateľom, ktorí sa chcú zoznámiť s novými trendmi a tým,  ako ich čo najlepšie zúročiť v praxi. Okrem toho je určený študentom  a všetkým záujemcom z praxe, ktorí by chceli mať prehľad o tom, kam smeruje moderný marketing.

Seminár je možné organizovať aj pre uzavretú skupinu (termín, miesto a obsah je možné dohodnúť podľa požiadavky záujemcu).

 


Profil absolventa:
účastníci na konci kurzu budú vedieť:

  • Ako vyzerá riadenie a marketing firmy v ére turbulencii a chaosu
  • Prečo už neplatí v niektorých oblastiach tradičný marketing
  • Ktoré „P“ chýba v súčasnom marketingovom mixe
  • Ako môžeme tvarovať trhy a tým okrem iného ovplyvňovať vlastnú ziskovosť
  • Aké nové nástroje pri  cenotvorbe existujú a ako môže marketing manažérovi pomôcť
  • Ako to urobiť, aby bola firma čo najefektívnejšie orientovaná na potreby zákazníka
 


Obsah / program prednášky:  



  • Úvod  - Marketing v meniacom sa svete – vytváranie hodnoty pre zákazníka a uspokojovanie jeho potrieb.
  • Marketingový proces; Strategické plánovanie; Výber podnikateľských aktivít; Riadenie marketingových aktivít
  • Analýza príležitostí v dynamicky sa rozvíjajúcom marketingovom prostredí rozvoja internetu
    • Marketing v období rozvoja internetu; Hlavné faktory, ktoré ovplyvňujú rozvoj „internetovej spoločnosti“; Marketingová stratégia v období rozvoja internetu;
    • Elektronické obchodovanie a jeho využitie v praxi; Marketingové prostredie; Riadenie marketingových informácií; Nákupné chovanie spotrebiteľov a organizácií – Spotrebné a priemyselné trh;
  • Marketingová stratégia; Marketingový mix
    • Segmentácia; tárgeting a positioning – nástroje pre získanie konkurenčnej výhody;
    • Výrobky a služby; Vývoj nových produktov; Cenová politika a cenové stratégie; Distribučná politika; Maloobchodná a veľkoobchodná sieť; Marketingová komunikácia;
  • Prečo už neplatí tradičný marketing
    • Hodnotové reťazce; Tvarovanie trhu; Odlišnosti marketingu trhu; Stratégia pridanej hodnoty;;
    • Guerilla marketing; Tajomstvá najúčinnejšieho  a finančne nenáročného marketingu; Mimoriadne tvorivý marketing; Marketing v nových médiách; Nástroje gerilla marketingu;
 


   


Študijný materiál:
 
Každý účastník dostane materiály autorsky spracované lektoromu.


Variabilný symbol: 24102014  


Cena: 240,- € vrátane 20% DPH ( 200,- € bez DPH )  


Cena  



     

 

Google AdSense
a
 
 
 
Registráciou získate prístup
k najnovším informáciám